Házirendünk
BEJELENTKEZÉS ÉS INFORMÁCIÓKÉRÉS TELEFONON ÉS SZEMÉLYESEN
HÉTFŐTŐL PÉNTEKIG, ILLETVE ONLINE PLATFORMON LEHETSÉGES.
A SZALON SZOLGÁLTATÁSAI KIZÁROLAG NYITVATARTÁSI IDŐBEN VEHETŐK IGÉNYBE
ELŐZETES EGYEZTETÉS MINDEN ESETBEN SZÜKSÉGES
ÜNNEPNAPOKON A SZALON MINDEN ESETBEN ZÁRVA TART
KÉRJÜK VENDÉGEINKET, A SZOLGÁLTATÁSOKRA MINDIG IDŐBEN ÉRKEZZENEK
A VENDÉGEKET EGYMÁS UTÁN FOGADJUK, EZÉRT KIEMELTEN FONTOS, HOGY A MEGBESZÉLT IDŐPONTOKAT MINDENKI KOMOLYAN VEGYE. A LEFOGLALT IDŐPONT IDŐPONT A SZOLGÁLTATÁS KEZDÉSI IDŐPONTJA.
ELŐZETES ENGEDÉLY NÉLKÜL A SZALONBA TILOS BÁRMILYEN KÉPI VAGY HANGANYAGOT RÖGZÍTENI
A HÁZIRENDET AZ ÜZEMELTETŐ SAJÁT BELÁTÁSA SZERINT BÁRMIKOR MÓDOSÍTHATJA ÉS KIEGÉSZÍTHETI
MAXIMUM 10 PERC KÉSÉST TUDUNK ELFOGADNI
EZT MEGHALADÓAN ÚJ IDPONTOT KELL EGYEZTETNI, ÉS AZ ADOTT IDŐPONT 100%-ÁT KI KELL FIZETNI
LEMONDÁS ESETÉN KÉRJÜK, 1 - 2 NAPPAL ELŐRE JELEZZE AZ IGÉNYT EGYÉB ESETBEN KÖTBÉRT SZÁMOLUNK FEL, MELYNEK ÖSSZEGE :
24 ÓRÁN BELÜLI LEMONDÁSNÁL 20 % LEMONDÁS NÉLKÜLI NEM MEGJELENÉSNÉL 100 % (A BEJELENTETT SZOLGÁLTATÁS ÁRÁBÓL SZÁMOLVA) AMENNYIBEN VALAKI KÉTSZER EGYMÁS UTÁN NEM JELENIK MEG A LEFOGLALT IDŐPONTBAN ÉS NEM IS ÉRTESÍT, HOGY NEM TUDJ ELJÖNNI, ŐT SAJNOS NEM TUDJUK TÖBBET ELVÁLLALNI.
AZ ÜZLETBEN MINDEN SZOLÁLTATÁS AZONNAL FIZETENDŐ
HITEL NINCS, AZ ÁRAK NEM ALKUKÉPESEK ÉS PÉNZT NEM ÁLL MÓDUNKBAN VISSZAADNI!
AZ EGÉSZSÉG SZÁMUNKRA IS KULCSFONTOSSÁGÚ KÉRDÉS
A TÖBBI VENDÉG ÉS SAJÁT EGÉSZSÉGÜNK MEGÖRZÉSE ÉRDEKÉBEN KÉRJÜK, CSAK EGÉSZSÉGESEN VEGYE IGÉNYBE SZOLGÁLTATÁSAINKAT. HA BETEGNEK ÉRZNI MAGÁT, KÉRJÜK EGYEZTESSEN ÚJ IDŐPONTOT!